Vissza a boltba

Regisztráció

Reklamációs feltételek

 SÉRÜLT TERMÉK

  1. A csomagot nem vette át.

A csomag átvétele előtt gondosan ellenőrizze a termék csomagolását és állapotát. Amennyiben láthatóan sérült a csomagolás, kérjük ne vegye át a csomagot.

  1. Átvette a csomagot.

Sérülten vette át a csomagot? Az átvételtől számított 24 órán belül vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, a reklamacio@elisdesign.hu címen. Az e-mail tárgyába írja be, hogy „Sérült csomag” – és a megrendelés számát, valamint mellékletben küldjön fényképeket a sérülésről. A csomag töltelékanyagát ne dobja ki. Ha a sérült szállítmányt 24 órán belül nem reklamálják, a szállító nem fogadja el a reklamációt.

 

REKLAMÁCIÓ

  1. Vegye fel velünk a kapcsolatot a reklamacio@elisdesign.hu e-mail címen
  • Az e-mail tárgyába írja be a következőt: „Reklamáció – rendelésszám”
  • Szöveg:

„Jó napot kívánok, szeretném reklamálni a ……. terméket, melyet a …… rendelésszám alatt rendeltem. A reklamáció oka …….., ami látható a mellékelt fényképeken.”

  • Keresztnév és vezetéknév: ……..
  • Telefonszám: ….....
  • Mellékletben kérjük, küldjön nekünk fényképeket a reklamált termék sérüléseiről.
    1. A reklamációval foglalkozó munkatársunk két napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a további lépéseket.
    2. A reklamált terméket gondosan csomagolja be – a csomagban lévő üres helyeket töltse ki papírral vagy más töltőanyaggal. A csomagot átvesszük Öntől, és átvállaljuk a szállítás költségeit. Ez nem érvényes az adásvételi szerződéstől való elállás esetén.
    3. 30 napon belül értesítjük a reklamáció eredményéről.

 

TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE 

Jótállunk az ELIS DESIGN termékeiért, és az Önök elégedettsége számunkra a legfontosabb. Ezért a szokásos 14 nap helyett, 30 napot kínálunk arra, hogy az átvételtől számítva visszaküldhesse a terméket. Választható BÓNUSZKÉNT kínáljuk Önnek a gondtalan termékátvételt közvetlenül az otthonából, egységes 1490 Ft/csomag áron. A terméknek eredeti csomagolásban sértetlennek, használatlannak kell lennie. 

 

  1. Írjon nekünk a reklamacio@elisdesign.hu e-mail címre, sokat segít, ha a következő mintát használja: 
  • Az e-mail tárgya: „Adásvételi szerződéstől való elállás – rendelésszám”
  • Szöveg:

„Jó napot kívánok, szeretném visszaküldeni a ……. terméke(ke)t, melyet a …… rendelésszám alatt rendeltem. A termék(ek) sértetlen(ek), eredeti csomagolásban és előnyben részesítem:

  1. termékátvételt nálam otthon, amelynek ára 1490 Ft/csomag
  2. a termék visszaküldését intézem egyedül

 

  • Keresztnév és vezetéknév: ……..
  • Telefonszám: ….....
  • E-mail: ….....
  • Cím: ….....
  • Rendelés száma: ….....
  • Rendelés leadásának dátuma: ….....
  • Kézbesítés dátuma: ….....
  • Ez(eke)t a terméke(ke)t küdöm vissza: ….....
  1. A reklamációval foglalkozó munkatársunk két napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a  további lépéseket.
  2. A reklamált terméket gondosan csomagolja be – a csomagban lévő üres helyeket töltse ki papírral vagy más töltőanyaggal.
  3. Az összeget visszautaljuk arra a bankszámlára, amelyről a rendelést kifizették általánosan 14 nappal az adásvételi szerződéstől való elállás napjától számítva, de nem azelőtt, hogy az árut visszaszállították az eladóhoz és újra ellenőrizték - ld. ÁSZF. Ha az áru átvétele otthonában történik, a visszaküldési összeget lecsökkentjük a szállítási díj - csomag költségével, amely 1490 Ft. Ha a visszaküldött áru sérült, kopott vagy részben elhasználódott, az eladó a vevővel szemben jogosult az okozott kár megtérítésére. Ha a vevő az áruval együtt ajándékot is kapott, köteles ezt az ajándékot is visszaküldeni (lásd. ÁSZF).

Nem talált választ a kérdésére vagy további kérdése van? Állunk rendelkezésére a 0630 88 71 276 telefonszámon vagy az info@elisdesign.hu e-mailen.



Oláh Gábor

az ügyfélszolgálat vezetője

 

„Lehetetlent rögtön, csodákat három napon belül.” :-)