Reklamációs feltételek
Sérült termék
- A csomagot nem vette át.
A csomag átvétele előtt gondosan ellenőrizze a termék csomagolását és állapotát. Amennyiben láthatóan sérült a csomagolás, kérjük ne vegye át a csomagot.
- Átvette a csomagot.
Sérülten vette át a csomagot? Az átvételtő számítva 24 órán belül vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: reklamacio@elisdesign.hu Az e-mail tárgyába írja be, hogy „Sérült csomag” – és a megrendelés számát, valamint mellékletben küldjön fényképeket a sérülésről. Ha a sérült szállítmányt 24 órán belül nem reklamálják, a szállító nem fogadja el a reklamációt.
Reklamáció
- Írjon nekünk a reklamacio@elisdesign.hu e-mail címen keresztül
- Az e-mail tárgya: „Reklamáció – rendelésszám”
- Szöveg:
„Szép napot, szeretném reklamálni a ……. terméket, melyet a …… rendelésszám alatt rendeltem. A reklamáció oka …….., ami látható a mellékelt fényképeken.”
- Keresztnév és vezetéknév: ……..
- Telefonszám: ….....
- Mellékletben kérjük, küldjön nekünk fényképeket a reklamált termék sérüléseiről.
- A reklamációval foglalkozó munkatársunk két napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a további lépéseket.
- A reklamált terméket gondosan csomagolja be – a csomagban lévő üres helyeket töltse ki papírral vagy más töltőanyaggal. A csomagot átvesszük Öntől, és a szállítás költségeit átvállaljuk. Ez nem érvényes az adásvételi szerződéstől való elállás esetén.
- 30 napon belül értesítjük a reklamáció eredményéről.
A termék visszaküldése
Kiállunk az ELIS DESIGN termékei mellett, és az Önök elégedettsége számunkra a legfontosabb. Ezért kínálunk 30 napot az átvételtől számítva a termék visszaküldésére a szokásos 14 nap helyett. Választható BÓNUSZKÉNT kínáljuk Önnek a gondtalan termékátvételt közvetlenül az otthonából, egységes áron 1490 Ft/csomag. A terméknek eredeti csomagolásban sértetlennek, használatlannak kell lennie.
- Írjon nekünk a reklamacio@elisdesign.hu e-mail címen keresztül
- Az e-mail tárgya: „Elállás az adásvételi szerződéstől – rendelésszám”
- Szöveg:
„Szép napot, szeretném visszaküldeni a ……. terméket, melyet a …… rendelésszám alatt rendeltem. A termék sértetlen, eredeti csomagolásban és előnyben részesítem:
- termékátvétel nálam otthon, amelynek ára 1490 Ft/csomag
- a termék visszaküldését intézem egyedül
- Keresztnév és vezetéknév: ……..
- Telefonszám: ….....
- Nemzetközi bankszámlaszám és kód (IBAN, BIC/SWIFT) a termék árának visszautalásához: …
- A reklamációval foglalkozó munkatársunk két napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a további lépéseket.
- A reklamált terméket gondosan csomagolja be – a csomagban lévő üres helyeket töltse ki papírral vagy más töltőanyaggal.
- A pénzt átlagosan 14 napon belül visszautaljuk a csomag átvétele és ellenőrzése után. Amennyiben az otthonában vesszük át a terméket, akkor a visszautalt összegből levonjuk ennek költségét, 1490 Ft/csomag.
Nem talált választ a kérdésére vagy más kérdése van? Állunk rendelkezésére telefonon vagy az info@elisdesign.hu e-mailen.
Kuczman Andrea
az ügyfélszolgálat vezetője
„Lehetetlent rögtön, csodákat három napon belül.” :-)