A koronavírus-járvány alatt is komplikációk nélkül szállítunk.
Vissza a boltba

Regisztráció

Reklamációs feltételek

 

Sérült termék

  1. A csomagot nem vette át.

A csomag átvétele előtt gondosan ellenőrizze a termék csomagolását és állapotát. Amennyiben láthatóan sérült a csomagolás, kérjük ne vegye át a csomagot.

  1. Átvette a csomagot.

Sérülten vette át a csomagot? Az átvételtő számítva 24 órán belül vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: reklamacio@elisdesign.hu Az e-mail tárgyába írja be, hogy „Sérült csomag” – és a megrendelés számát, valamint mellékletben küldjön fényképeket a sérülésről. Ha a sérült szállítmányt 24 órán belül nem reklamálják, a szállító nem fogadja el a reklamációt.

Reklamáció

  1. Írjon nekünk a reklamacio@elisdesign.hu e-mail címen keresztül
  • Az e-mail tárgya: „Reklamáció – rendelésszám”
  • Szöveg:

„Szép napot, szeretném reklamálni a ……. terméket, melyet a …… rendelésszám alatt rendeltem. A reklamáció oka …….., ami látható a mellékelt fényképeken.”

  • Keresztnév és vezetéknév: ……..
  • Telefonszám: ….....
  • Mellékletben kérjük, küldjön nekünk fényképeket a reklamált termék sérüléseiről.
    1. A reklamációval foglalkozó munkatársunk két napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a további lépéseket.
    2. A reklamált terméket gondosan csomagolja be – a csomagban lévő üres helyeket töltse ki papírral vagy más töltőanyaggal. A csomagot átvesszük Öntől, és a szállítás költségeit átvállaljuk. Ez nem érvényes az adásvételi szerződéstől való elállás esetén.
    3. 30 napon belül értesítjük a reklamáció eredményéről.

 

A termék visszaküldése 

Kiállunk az ELIS DESIGN termékei mellett, és az Önök elégedettsége számunkra a legfontosabb. Ezért kínálunk 30 napot az átvételtől számítva a termék visszaküldésére a szokásos 14 nap helyett. Választható BÓNUSZKÉNT kínáljuk Önnek a gondtalan termékátvételt közvetlenül az otthonából, egységes áron 1490 Ft/csomag. A terméknek eredeti csomagolásban sértetlennek, használatlannak kell lennie. 

 

  1. Írjon nekünk a reklamacio@elisdesign.hu e-mail címen keresztül
  • Az e-mail tárgya: „Elállás az adásvételi szerződéstől – rendelésszám”
  • Szöveg:

„Szép napot, szeretném visszaküldeni a ……. terméket, melyet a …… rendelésszám alatt rendeltem. A termék sértetlen, eredeti csomagolásban és előnyben részesítem:

  1. termékátvétel nálam otthon, amelynek ára 1490 Ft/csomag
  2. a termék visszaküldését intézem egyedül

 

  • Keresztnév és vezetéknév: ……..
  • Telefonszám: ….....
  • Bankszámlaszám a termék árának visszautalásához: …
  1. A reklamációval foglalkozó munkatársunk két napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a  további lépéseket.
  2. A reklamált terméket gondosan csomagolja be – a csomagban lévő üres helyeket töltse ki papírral vagy más töltőanyaggal.
  3. A pénzt átlagosan 5 munkanapon belül visszautaljuk a csomag átvétele és ellenőrzése után. Amennyiben az otthonában vesszük át a terméket, akkor a visszautalt összegből levonjuk ennek költségét, 1490 Ft/csomag.

Nem talált választ a kérdésére vagy más kérdése van? Állunk rendelkezésére telefonon vagy az info@elisdesign.hu e-mailen.

Kuczman Andrea

az ügyfélszolgálat vezetője

 

„Lehetetlent rögtön, csodákat három napon belül.” :-)