Elkezdődött az ÁFA mentes nyári szobamánia! 🔥 Rendezd be a gyerekek álomszobáját ÁFA nélküli árakon! Válassz a címkével jelölt termékek közül, és írd be a kosárba a kódot: gyerekszobamania. Ezen kívül a 40.000 Ft feletti vásárlásokra ingyenes szállítást biztosítunk. Na és Árbajnokainkat se hagyd ki, most 60%-os kedvezménnyel!
Vissza a boltba

Regisztráció

Üzleti feltételek

a webáruház üzemeltetője: Elisdesign s.r.o.

székhely: Na vyhlídce 1992/1, 66434 Kuřim

 

  1. Bevezető rendelkezések

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) az Elisdesign s.r.o. által a www.elisdesign.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő személy vagy szervezet jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A jelen ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.elisdesign.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, az Elisdesign által történik. Cégnév: Elisdesign s.r.o., székhely Na vyhlídce 1992, 66434 Kuřim, ID : 07588976.

Minden feltétel, ami a szerződésben szerepel, összhangba van hozva a Cseh Köztársaság jogrendszerével. Ha az ügyfél az egyik alku fél, akkor a feltételeket – amiket nem foglal magába az ÁSZF – a Törvény szabályozza 89/2012 függelék., a Polgári Törvénykönyv, valamint a 643/1992 függelék, törvény, A fogyasztói jogok védelmének törvénye. Ha az alku fél nem egy ügyfél, akkor a feltételeket tartalmazza ezen ÁSZF, a Polgári Törvénykönyv 89/2012 törvénye alapján.

  1. Fogalmak

A cég Elisdesign az a legális szervezet, ami ha elfogad egy szerződést, akkor az üzleti tevékenysége részeként teljesíti a rá vonatkozó feltételeket. Ez egy olyan vállalkozás, mely kiszállítja a terméket vagy szolgáltatást nyújt közvetlenül az ügyfeleknek, vagy más vállalkozóknak.

Vevőnek minősül minden olyan nagykorú természetes személy vagy jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a www.elisdesign.hu webáruházat vagy annak bármely szolgáltatását használja. A webáruház által nyújtott bármely szolgáltatás igénybevételével, a vevő magára nézve kötelezően fogadja el a jelen ÁSZF-et, valamit kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy az Elisdesign s.r.o. a vevő személyes adatait az Elisdesign adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje.

Az ügyfél, aki nem valódi ügyfél, hanem kereskedő. Minden ilyen személyt annak tekintünk a szerződésben, akik kapcsolódnak ehhez az üzlethez, termeléshez, vagy hasonló tevékenységet folytatnak, vagy olyan személyek, akik egy másik vállalkozó kérésére cselekednek. A termékleírás vagy szolgáltatás leírása a www.elisdesign.hu weboldalon érhető el a vevők számára.

  1. Adásvételi szerződés

Ha az ügyfél a fentebb leírt ügyfél, – és nem kereskedő – akkor a megállapodás-tervezet (az ajánlat) szerint a termékek elérhetőek a beszállító weblapján a www.elisdesign.hu. A megállapodás az ügyfél által megrendelt termékkel érkezik, amit a beszállító küld. Az adatok megadását követően a regisztráció érvényesítésére a webáruház automatikusan küld egy tájékoztató e-mailt a vevőnek; a megrendelés az ebben történő hivatkozásra (linkre) való kattintással fejeződik be. A már meglévő szerződéseket (beleértve az árat) módosítani vagy törölni is lehet, de csak mindkét oldal megállapodása esetén, vagy egy jogos indok által.

A rendelés véglegesítését megelőzően a vevőnek módja van áttekinteni a bevitt adatokat. Az adatbeviteli hibák kijavítására ekkor van lehetőség. Bármely megrendelést, amelyik helytelen vagy valótlan adatot tartalmaz, az Elisdesign jogosult érvénytelennek nyilvánítani, és a megrendelést törölni. Az ügyfél úgy küldheti el a megrendelést, ha megnyomja a „küldés” gombot.

Abban az esetben, ha az ügyfél kereskedő, akkor a megállapodás-tervezet a termékről az eladónak lesz küldve, maga a megállapodás az eladó által küldött e-mailbe lesz csatolva. Abban az esetben, ha a vállalkozó rossz e-mail címet ad meg, az eladó telefonon értesíti és hitelesíti a megrendelést. Abban a pillanatban a megállapodás megtörténik.

A megállapodás megkötésével az ügyfél megerősíti, hogy elolvasta és megértette a szerződési feltételeket, beleértve a panasz eljárást is. Az ügyfélnek pontosan fel vannak tűntetve az Általános Szerződési Feltételek és a panasz eljárások mielőtt megrendelné a termékeket.

Természetesen a reklamációs eljárást felfüggeszthetik abban az esetben, ha az eladó nem kapja meg az összes ehhez szükséges dokumentumot (a termék darabjait, egyéb igazoló dokumentumok, stb.). Az eladó köteles tájékoztatni az ügyfelet a hiányzó dokumentumokról és felhívni a figyelmét arra, hogy elküldje őket. Az eljárást addig felfüggesztik, amíg a dokumentumok meg nem érkeznek az eladóhoz.

Az eladó elállhat a megrendelés teljesítésétől vagy annak egy részétől, mielőtt a szerződés megköttetik, ha mindkét fél megegyezik ebben, abban az esetben, ha a termék nem szerezhető be, vagy jelentős változás történik a termék árában. Abban az esetben, ha az ügyfél már kifizette a terméket, vagy annak egy részét, az eladó visszatéríti a pénzt és a szerződés nem jön létre.

Az ügyfél elolvasta és legjobb tudása szerint megértette a szerződési feltételeket.

Az ajándékokra nem vonatkoznak a vásárlói jogok. Ezek a termékek egy ajándékozási megállapodás részét képviselik, így egy külön törvény vonatkozik rájuk.

Előfordulhat némi eltérés az illusztrált kép és a kiszállított termék között, amik okai lehetnek technikai okok, képernyőbeállítások, fényviszonyok, fotózás, stb. A képek csak illusztrációk, a dekorációk nem képezik részét a terméknek, kivéve, ha külön meg van írva.

  1. A termék átvétele és fizetése

Az ár és egyéb költségek a következő módon fizethetőek:

  • utánvételeles rendeléssel az általunk megbízott futárszolgálattal az Ön által megadott címre. Ebben az esetben a termék(ek) árát, szállítási és utánvételi díjat a futárnak kell készpénzben kifizetni. Az utánvételi díj ára 990 Ft.
  • bankkártyával Visa Electronic, Meastro, MasterCard kártyákkal további díj nélkül.

Letét vagy hasonló fizetség nem szükséges. Ez nem befolyásolja a termék előlegben való kifizetését. A terméket kiszállítás esetén készpénzben kell fizetni. Abban az esetben, ha kér számlát, a szerződéskötés utáni hét napon belül megkapja, vagy a számla kiállítási napon.

A webáruházban szereplő összegek bruttó árak, melyek tartalmazzák a 27%-os magyar ÁFÁ-t!

A megrendelést követő 24 órán belül még törölhető a megrendelés az info@elisdesign.hu e-mail címen, vagy telefonon. A csomagfeladás előtt is lehetősége van a vevőnek visszamondani a megrendelést. A csomag feladását követően, a vevőnek kötelessége kifizetni a termék árát és a szállítási díjat, ahogy ez a megrendelésben fel van tüntetve. A számlát a cég pénzügyi osztálya állítja ki, és küldi ki a vevő feltűntetett számlázási címére. Amennyiben a szokás vagy a jog megköveteli, az eladó köteles a megrendelt termék vásárlási szerződése alapján kiállítani a számlát.

Az eladó fizet ÁFÁ-t. Az eladó kiállítja a számlát az ügyfél számára, miután megtörténik a kifizetés, és elküldi a vevő e-mail címére.

  1. Tulajdonjog fenntartása

Az eladó egészen addig birtokolja a terméket, amíg a termék teljes árát ki nem fizetik. A sérülés kockázata a vásárlót terheli, miután a terméket leszállították. A kár nem befolyásolja a vásárló fizetési kötelességét, kivéve, ha a sérülést az eladó okozta, kötelezettsége megszegése végett.

  1. Szállítás

Ha az eladó a megrendelésben megjelölt címre kiszállítja a terméket, akkor a vevő köteles a csomagot átvenni. Onnantól kezdve, amikor a vevő, vagy egy felhatalmazott személy átvette a terméket, kiszállítottnak tekintjük.

Amennyiben mindkét fél megegyezett, az eladó biztosítja a termék szállítását a vevő által feltűntetett címre. Abban az esetben, ha a kézbesítési cím nem közelíthető meg (járhatatlan út, megközelíthetetlen helyszín, stb.) a vevőnek fel kell hívnia a figyelmet erre. Amennyiben az ügyfél nem teljesíti ezt a kötelezettségét, meg kell fizetni a szállítási komplikációkat.

A vevőnek kötelessége megvizsgálni a terméket, és ha van kár, ami szállítás közben keletkezett, vagy ha nem fogadja el, hogy a kár szállítás közben történt, köteles kitöltenie a szállítmányozási panaszlevelet. Amennyiben a leszállított termék nem felel meg a megrendelt terméknek, az ügyfélnek jogában áll nem átvenni a terméket. Ha a termék eredeti csomagolásában van leszállítva, akkor a kibontás utáni pillanatban köteles ellenőrizni a terméket.

Abban az esetben, ha az ügyfél külön kérése alapján történik a kiszállítás, az ügyfelet terheli a kockázat és a szállítással járó költségek. A szállítás egyéb jogait és kötelezettségeit a forgalmazó által kiállított szállítási feltételekben van feltűntetve.

Az elisdesign.hu webáruházban leadott megrendelések kizárólag Magyarország területén lesznek kiszállítva. A termékek Csehországból kerülnek kiszállításra futárszolgálat segítségével. A szállítás legalább 3 munkanapot vesz igénybe. 

  1. Jogok hibás teljesítés esetén

Az egyezmény érdekeltjeinek jogai és kötelezettségei hibás teljesítés esetén a Polgári Törvénykönyv 89/2012 törvényi száma alapján a §1914-1925., §2009-2117, és §2161-2174 szerint kell eljárniuk. Az eladónak kötelessége a terméket hiba nélkül elküldenie a vevőnek. Az eladó a vásárlónak felelős az átadás pillanatában:

  • A tárgyalásban foglalt termékjellemzők, ha ez az egyeztetés hiányzik, akkor azon jellemzők, amiket az eladó vagy gyártó meghatároz, vagy amire az ügyfél számít.
  • A termék alkalmas arra a célra, melyet az eladó feltűntetett, vagy arra a célra, mely a hasonló termékek általában használhatók.
  • A termékminta minősége, vagy a mintadarab minősége megfelel a kölcsönösen megállapított tulajdonságoknak – amennyiben voltak termékminták, vagy mintadarabok.
  • Az összeg, méret és súly megfelelő.
  • A termékek megfelelnek a Cseh Jogi Rendszer követeléseinek.

Ha a termék nem felel meg a jellemzőknek, a vásárlónak joga van újraszállítást kérni (bármilyen hiba nélkül), amennyiben a hiba természete megfelelő. Ha a sérülés mértéke csekély, és csak a termék egy részéhez kapcsolódik, a vásárló a cserét csak arra a részre kérheti. Ha ez nem lehetséges, az ügyfél visszavonhatja a megállapodást. Ha ez aránytalan, főként olyan kár esetén, amely azonnal helyrehozható, a vásárló igényelhet ingyenes javítást az adott sérülésre. A vásárlónak joga van újraszállítást kérnie, ha a sérülés megjavítható, azonban az azonos hibának ismételt előfordulása áll fenn, vagy több sérülés jelentkezik, a vásárlónak jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől.

Az eladó meg fogja erősíteni, hogy megkapta a vevő igényét, vagy meg fogja kérni a vásárlót a hiányzó információk pótlására. A kérelem folyamatának ideje 30 nap a kérvény megérkezésétől számítva.

Ezen jog nem hatályos, amennyiben a vásárló először magára vállalja a sérülést, vagy a kárt ő maga okozta. A garancia folyamata 24 hónap az átvállalástól számítva. Ha a sérülés az átvállalástól számított 6 hónapon belül keletkezik, úgy véljük, hogy a kár már szállításkor is jelen lehetett. Az eladó egy visszaigénylő levél formájában biztosítja a vásárlónak, hogy a vevő élhessen kárigényével. A panaszeljárás módosítja az eladóval kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket.

  1. A vásárló jogai az adásvételi szerződéstől való elállás esetén

Amennyiben a vásárlási megállapodás az e-bolton keresztül történt, a vásárló a termék átvételétől számított 30 napon belül jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, indoklás nélkül. Ha a rendelésben több termék szerepel, ezen feltételek az utolsó szállítástól érvényesek. Az elállás elküldése az eladónak a fent említett időkereten belül kell megtörténnie. Ebben az esetben a vevőnek kötelessége írásban tájékoztatni az eladót a döntéséről, melyben kijelenti, hogy eláll az adásvételi szerződéstől. 

Ha a vásárló a fent említett módon eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó visszatéríti az összeget, leszámítva a szállítás kiegészítő összegét, mely eredménye annak, ha a vásárló más szállítási formát kíván igénybe venni a normál szállítás helyett – melyet az eladó ajánl. Ezen visszatérítés azzal a fizetési formával lesz azonos, melyet a vásárló használt.

Ha a vásárló úgy dönt, eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó csak abban az esetben kezdheti meg a visszatérítést, ha visszakapta a terméket, vagy a vásárló bizonyítja, visszaküldte az eladónak a terméket. Ennek 30 napon belül kell megtörténnie. Amennyiben a vásárló úgy dönt, hogy eláll az adásvételi szerződéstől, kötelessége visszajuttatni a terméket és tartozékait az eladónak 30 napon belül. Ha ezt nem tudja megtenni (pl.: a termék elégett időközben, stb.), a vásárlónak kötelessége megtérítenie a termék azon részét, melyet nem lehet visszaküldeni.

Ha a termék csak részben kerül visszaküldésre, az eladó érvényesítheti jogait a károk visszatérítésére és csökkentheti a visszatérítés összegét. Az eladónak kötelessége bizonyítania ezt a kárt. Ebben az esetben az eladó alacsonyabb árral számol visszatérítésnél. Az eladó további valós költségeket is számolhat fel visszafizetés kapcsán.

Ha a vevő a bónuszként kínált áruátvételt válassza, akkor az eladó minden egyes, legfeljebb 30 kg súlyú csomagért 1490 Ft díjat számít fel. Több információt találhat a reklamációs feltételeinkben ITT

A folyamat 30 napon (nem munkanapon) belül veszi kezdetét, az átvállalás és az elállás legkésőbb e folyamat napjáig kell az eladónak szállítani. A vevő elveszti jogait a Polgári Törvénykönyv §1837 szerint, ha a szerződésben:

  • szembekerül a szolgáltatások általbiztosított előzetes jóváhagyásával még az elállási folyamat előtt és az eladó erről a korlátozásról tájékoztatta a vásárlót.
  • a termék kézbesítése után, vagy szolgáltatás biztosítása után, ha az árak, melyek a pénzügyi piachoz kötöttek függetlenül a forgalmazó akaratától, az árak a folyamat közben változhatnak.
  • a módosított vagy vevő kérésére előállított termék szállításakor, az eladó fenntartja a jogot az esetleges színmódosításokra.
  • a fogyasztó által kért javított vagy karbantartott termékek esetén más részek javításának vagy szállításának kérése nem lehetséges a folyamat alatt.
  • a forgalmazó a szállított termékeket légmentesen csomagolja és azt a fogyasztó bontja ki.

A vásárlónak jogában áll törölnie a rendelését, amennyiben a rendelt termék jelenleg nem elérhető, ha azt nem gyártják többet vagy nem lehet a terméket más termékre cserélni, vagy jelentős különbség lép fel és a vásárló nem fogadja el az erre vonatkozó megállapodást. A forgalmazó erről azonnal tájékoztatja a vevőt. Ha a vásárló már kifizette a terméket, vagy annak részét, az összeget a forgalmazó visszatéríti.

  1. Adatbiztonság

A fogyasztókról szóló információk a Cseh Köztársaság jogai alapján, különösképp a 101/2000-es függelékben foglaltakra, a személyes adatok jogok szerint kerül megőrzésre. A vevő egyetért azzal, hogy az adatai begyűjtésre és felhasználásra kerülnek a forgalmazó adatbázisában, míg az ellenkezőjéről írásban nem tájékoztatja a forgalmazót. A vevőnek joga van az adatok elérésére, javítására, beleértve más legális jogainak érvényesítését az adatok kapcsán. Személyes adatok eltávolíthatók az adatbázisból, amennyiben a vevő úgy kívánja. A személyes adatok védve vannak visszaélés ellen.

A forgalmazó nem adja tovább az adatokat harmadik fél számára, a szállítók kivételével, akik csak a szükséges információkról értesülnek. A szerződések, megállapodások az eladó archívumában, elektronikus formában vannak jelen, és csak a forgalmazó számára elérhetőek.

  1. Költségek távoli kommunikációs alkalmazások használatáért

A szerződés megkötésekor a vevő egyetért a távoli kommunikációs alkalmazások használatával. Ezen alkalmazások (pl.: Internet kapcsolat, telefonhívások, stb.) használatakor a vevő fizeti a költségeket, kiadásokat.

  1. A szerződő felek egyéb jogai és kötelezettségei

A Polgári törvénykönyv 89/2012-es szabályozása, e betű, 1 paragrafus, §1816 értelmében nincsenek morális kódok a forgalmazó és fogyasztó kapcsolatát illetően. A panaszok feldolgozása az reklamacio@elisdesign.hu e-mail címen vagy a +36 30 8 871 276 telefonszámon történik. Bármely panasz esetén a forgalmazó a vevőt a rendeléskor megadott e-mail címen vagy telefonszámon fogja értesíteni. Több információt találhat a reklamációs feltételeinkben ITT.

A forgalmazó a kereskedelmi kivonat alapján árulja termékeit. A meghatározott Kereskedelmi Hivatal ellenőrzi a forgalmazó tevékenységeit a hivatkozott feltételek szerint. Az adatok felhasználását a Személyes Adatok Védelmének Hivatala ellenőrzi. A Cseh Kereskedelmi Vizsgálat (ČOI) a fogyasztók védelmét az ide tartozó törvény 634/1992 szerint ellenőrzi.

A fogyasztó vállalja a körülmények okozta változások kockázatát a Ptk.,89/2012 2-es törvénycikk §1765 által.

  1. Végső megállapodások

Ezen Általános Szerződési Feltételek, ami a forgalmazó weboldalán olvasható, a szerződés megkötésének napjától érvényes. A vevő rendeléseit a forgalmazó archiválja a saját felhasználására, teljesítés céljából és további magától értetődő okokból elérhető az eladó számára. A szerződés megköthető cseh vagy más nyelven, amennyiben az nem hat a megkötésre.

A vásárló a vásárlással beleegyezik abba, hogy hírleveleket kapjon. Ezen ÁSZF lehetővé teszi a fogyasztó számára annak archiválását és újrahasznosítását. A vásárlás pillanatában megkötött szerződéssel a vevő elfogadja az ÁSZF pontjait melyek a rendelés leadásakor lépnek érvénybe, beleértve a rendelt termék árát is, hacsak másként nincsen kijelentve. Ha külföldi (idegen) elem található a megkötött megállapodásban, mindkét félnek a Cseh Köztársaság jogai szerint kell eljárnia. Ez nem vonatkozik a fogyasztó jogaira, melyek a hasonlóan kötött szolgáltatásokra vonatkoznak.

Ha az ÁSZF-ben bármi érvénytelen, nem hatályban lévő állítás van, akkor az eredeti állításhoz legközelebb álló kijelentés veszi át a helyét. Az érvénytelen, vagy nem hatályban lévő állítás nem hat a többi állítás érvényességére. Minden változást az ÁSZF-ben írásba kell foglalni. A szerződésből való kihátrálás formája az ÁSZF-ben található. A forgalmazónak jogában áll módosítani az ÁSZF-et. Ezen változtatások nem hatnak a rendelésekre, melyek a változások előtt léptek érvénybe.

Minden változás az ÁSZF-ben az online publikálástól számítva lép érvénybe.

Kiadva 2020.09.02-én.